Obserwatorzy

sobota, 6 marca 2010

Zmęczona pokazem...

Szybciutko pokażę co tam jeszcze mi się udało zrobić. A zmęczona jestem, bo cały dzień stałam na stoisku z Babską Agencją Rozwoju (info TUTAJ)- stowarzyszenie do którego należę. Stałam min. z moim decou. Sprzedawać nie mogłam, ale ulotki z warsztatami rozdawałam i sprzedawałam "na niby". Na niby, bo w tygodniu będę rozwozić towar po mieście ;-))))
Ach, jutro powtórka z rozrywki.

Pojemniki pokazywałam ostatnio.
A na szczycie wieszak. No powiem Wam szczerze, że podoba mi się on bardzo. No wyszedł mi, że hej! Że tak nieskromnie powiem...
Jest bardzo w moim  stylu...





...

10 komentarzy:

  1. Prześlicznie zrobiłaś te przedmioty,szczególnie wieszak. Bardzo podoba mi się decou na gołym drewnie. Fajnie, ze macie takie takie stowarzyszenie,może pomyślę o czymś podobnym u nas...
    Wypoczywaj i powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne,
    ile warstw lakieru kładziesz,
    że Twoje prace mają taką cudowną gładkość?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Marta!
    Fuerto: na wieszak kładłam, ja wiem? chyba 4 warstwy. Zaraz... 2 cieniutkie. Szlifowanie. 2 grube, naprawdę GRUBE warstwy lakieru FLUGGER, który ma fajną konsystencję, prawie żelu i nie spływa. Lekkie szlifowanie i na koniec TO DO żelowy super połysk, ale cieniutką warstwę. No i wyszło... 5 warstw. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko gorąco dziękuję za upominki jakie otrzymałam od ciebie, rameczka jest ekstra dzięki także za miłe słowo gorąco dziękuję. Jeniulka
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://jeniulkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wieszak ma swój klimacik bardzo mi sie podoba super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tutaj ladnie......bede tutaj czesto zagladac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny pozachwycam się skrzynkami i przy okazji zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Robisz ładne ciekawe prace. Użyłaś świetnego motywu na skrzynkach. Wieszak wyszedł równie super. Widać, że lubisz to, co robisz :D Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, wieszak świetny :-)))
    ale jak nasze sprawy wysyłkowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolniacho! Przyjmij i ode mnie małe wyróżnionko!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń