Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

DIY wiadomości zebrane

Święta co raz bliżej. Ja oczywiście zaganiana i po czubek głowy zajęta w pracowni tworzeniem decoupage.
A moje dziecko też zajęte tworzeniem swoich dzieł. Matko i córko jaki wczoraj zrobiła sajgon! No, tak, ale zawieszki na drzwi poczyniła sama i jest bardzo dumna. Ja z niej też.
Teraz trzeba pomyśleć nad wspólnym spędzaniem czasu i robieniem jakiś ozdób.
 W zwiazku z tym zebrałam kilka DIY z sieci. Dziewczyny są takie pomysłowe! Naprawdę niewielkim kosztem można zrobić piękne przedmioty:

Olla pokazuje jak zrobić śnieżne kule z... płatków kosmetycznych.
modernmeetsvintageinpractice.blogspot.com

Bianca i jej śmiechowy Krasnalo-Mikołajek
biankowepasje.blogspot.com




I Magdaleny bombka, taka bardziej elegancka:
stylowi.pl



Na blogu pieknoinspiracji.blogspot.com/
zebrano wiele, wiele pomysłów. Mnie podoba się ta prosta w formie choinka, która chyba zawiśnie na  moich drzwiach...




I zapomniałabym... W Turkusowym Hamaku, jak zwykle kreatywne osoby pokazują krok po kroku...
turkusowyhamak.blogspot.com

Kamila pokazuje:


Pozdrawiam gorąco! I zachęcam do spróbowania tych "przepisów" ;-)

14 komentarzy:

  1. Dzięki za przepisy! Zawsze takie linki inspirują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że Ty ze swoimi dzieciakami tez coś "wydziergasz" swiatecznego ;-)

      Usuń
  2. No i fajnie ,że w miejscu jest.Naszukałam sie blogu z kulami śnieżnymi...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne pomysły:))Ślicznie u Ciebie na blogu, widzę,że już się świątecznie zrobiło. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, tak pomalutku na każdym polu świątecznie się robi... czemu więc na blogu nie? ;-)

      Usuń
  4. Co tam bałagan, zabawa i radość tworzenia to potęga! Dzięki za fajne pomysły. Płatków kosmetycznych używałam głównie do przecierania Jaśkowych ślepków, będzie się musiał podzielić:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olla na swoim blogu poleciła z Lidla płatki. Bo chyba tanie?

      Usuń
  5. Świetne inspiracje! Czadowe koncepcje :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pomysły, idę zaraz na ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne nowe ubranko bloga:) I dzięki za adresiki, skorzystam na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na przyszły rok jak znalazł:)
    Dziękuję Lacrima

    OdpowiedzUsuń