Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Wróciłam z wakacjiiii!!!!

I ostro zabieram się do dalszej pracy.
Ale wróćmy do sierpnia. Praca decou, nowe zlecenia i perspektywy na przyszłe wakacje. Właśnie dlatego się nie odzywałam...
A przede mną Winobranie 2011! A masa pracy, bo nic a nic nie mam przygotowane. Pracownia świeci pustkami! A jeszcze z kumpelą wymysliłysmy sobie stroje a'la folk. Trudno. Zaraz zakasam rękawy i do dzieła...
Ufff.. a wróciłam dopiero dzisiaj w nocy...
Nie, nie narzekania to są. O nie. Jestem pełna energii i nowych-starych  ;-) pomysłów.
Lawenda powróciła do moich myśli, bo pełno jej było. Zakupiłam miodzik lawendowy, lawendę suszoną (chociaż mam w domku ;-), oliwę z oliwek robioną w domu- mniam z czosnkiem....uhmmm, czosnek, papryczki i owoce. To moje "pamiątki" z wakacji ;-)))
A teraz kilka widokówek:







Taka nasza "psyjaciółka". Karmiłyśmy ją winogronami...

Meduzy nie dały się fotografować, bo przypływały po zachodzie, ale za to kraby... tadam...




mam jeszcze tego więcej, ale jakoś tak nie poukładane, nie pozgrywane i w ogóle brak organizacji po tych wczasach ;-)))
Pozdrawiam cieplutko z chłodnawej Polski ;-)

8 komentarzy:

  1. Witaj ,witaj:) Jak miło poczytać taki optymistyczny i pełen energii wpis:) Przeczytam jeszcze raz, może się choć troszkę zarażę, bo ze mnie krótki urlop wyparował bez śladu już dawno, ach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie, gdy ktoś wraca z urlopu pełen dobrego nastroju i zapału. I fajnie,że juz jesteś.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłaś po wakacjach pełna pomysłów.Wyczuwam mnóstwo pozytywnej energii.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze swietny urlop! Fajnie ze znow jestes, ciesze sie na nastepne niespodzianki:)
    Pierwsze zdjecie fantstyczne, chcialabm miec cos takiego kolo domu. Ale to tylo marzenie:)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, po takich wakacjach nic dziwnego, że jesteś pełna energii!

    Pozdrawiam i zapraszam na swoje rocznicowe candy!

    Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemanko młoda, naleniuchowałaś się co niemiara
    to teraz biegusiem do roboty ;-D
    Trzymaj się i wiedz że w "tem roczku" bardzo
    zazdroszczę ci wakacji, papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło Cię powitać po urlopie i usłyszeć, że jesteś wypoczeta i pełna energii do działania :-) tzn. że będzie się działo i będzie duzo do podziwiania u Ciebie.
    A teraz czekam na post, jak tylko znajdziesz chwilkę na obiecane zdjecia z ciepłych wakacji:-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. NO nie ja chcę na wakacje :) a Twoje opisy i zdjęcia są cudne, dziękuję za namiary :) na pewno wykorzystamy :)

    OdpowiedzUsuń