Obserwatorzy

piątek, 23 stycznia 2015

Kot jest i co? A myszy nadal harcują...

Bez obaw! :-) Nie będzie tutaj opisu harcującej plagi gryzoni. O nie! Z tymi rozprawiają się moje "prawdziwe" koty. Dzisiaj rzecz o pewnym różowym kociaku i myszce Mysi, która chyba już się przewinęła na blogu...

Kot jest pierwowzorem, już wkrótce kot w wersji termoforka, ponieważ w końcu dotarły do mnie pestki z wiśni.
Wczoraj na szybko uszyłam jeden termofor, żeby wypróbować właściwości tegoż cuda.I niestety nie mogłam się długo nacieszyć ciepłem na zatkanych zatokach i karku. Ach wspaniale wygrzewa zatoki i zbolały kręgosłup. Niestety zbyt entuzjastycznie się zachwycałam swym dziełem, ponieważ smarkule zaczęły marudzić, że też chcą się powygrzewać... I także były zachwycone. Starsza wyraziła swój zachwyt słowami: uszyj sobie drugi, co? Młodsza piszcząc i uciekając z termoforem na głowie...nie chciała oddać... Ta...

No, ale odbiegłam od tematu... że kot i mysz. Ok, oto przytulasie:



Miłego dnia życzę. Ja dzisiaj (pomimo OGROMNEGO przeziębienia) wybieram się na sanki z młodszą i (mam nadzieję) ze starszą córką. Trzeba korzystać ze śniegu!

2 komentarze:

  1. Mieszkając tu, gdzie ja, nie szłabyś na sanki ale wzięłabyś kalosze i parasol.Albo popatrzyłabyś smętnie za okno i odpuściłabyś sprawę spaceru.Mamy porę baaardzo deszczową.I mało ciepłą jednocześnie, bo +2 to żadne ciepło. Oświeć mnie, proszę, co z tymi pestkami wiśniowymi robisz?Zakładam, że nadziewasz nimi"poszewkę" i co dalej? I to muszą być koniecznie pestki wiśniowe? A coś innego, np. łuski gryczane nie? Zwierzaczki fajne i chyba mogą robić za podusie.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell - wkłada się toto do mikrofalówki na 1 min, albo do nagrzanego piekarnika na 5-10 min, albo na cały dzień na kaloryfer ;-) I jak już jest cieplutkie, to przykłada się gdzie tam chcesz być wygrzana ;-) I trzyma naprawdę długo.
      Co do pestek czy gryki, to nie wiem czemu wiśnia akurat. Jak będę miała czereśnie, to wypróbuję pestki czereśni ;-) ale to już na własny użytek.

      Usuń