Obserwatorzy

poniedziałek, 7 listopada 2011

Candy ogłaszam!

Wyniki tutaj: http://robie-bo-lubie.blogspot.com/2011/12/wyniki-candy.html


Dopisane 02.2011 g.21.15
Zatrzymuję komentarze. Teraz wypisuję karteluszki z Waszymi komentarzami. I jak tylko skończę: losowanko! ;-)


I słowo się rzekło. I 300 osób jest. Więc i candy jest ;-)
Lubię robić prezenciory. Z chęcią podzielę się rzeczami zrobionymi moimi łapkami.
Cukiereczki będą dla 2 osób.

Pierwszy cukiereczek:
Bransoletka taka trochę vintage. Na zdjęciu jest moja własna, a dla wylosowanej osoby zrobię podobną ;-)
Warunek! Proszę podać w komentarzu długość bransoletki!

Drugi cukierek:
Pudełeczko-szkatułeczka retro. Wzór niespodzianka!







Być może taki wzorek na pudełeczku, a może inny ;-)))) ciiii...


Warunki uczestnictwa (standardziki):
-komentarz pod tym postem z informacją, którą niespodziankę wybieracie,
-umieszczenie u siebie na blogu informacji, wraz ze zdjęciem, w pasku bocznym, o candy u mnie,
-osoby nie posiadające bloga, proszę w komentarzu o pozostawienie adresu e-mail.

Losowanie około 01.12.2011, tak żeby na Mikołajki paczuszka dotarła.

Życzę miłej zabawy!!!

68 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza! zgłaszam się oczywiście na TAAAAKIE cukiery :)Bransoletka świetna dla mnie 20cm długość :)Bo przecież kto pierwszy ten wygrywa, nie ;)
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Bardzo cieszyłabym się z pudełeczka jeślibym wygrała...a czas pokaże czy mi się uda:)
    krzemian3@wp.pl
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się z przyjemnością na pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam szczęścia w losowankach,ale co tam! Próba nic mnie nie kosztuje.CANDyduję zatem na te smaczki.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. J również staję w kolejce - a czy pudełeczko czy bransoletka - niech to będzie niespodzianka :) jeśli tylko będę miała łut szczęścia! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie ucieszylo by pudeleczko:)
    Moze sie uda:)
    Pozdrawiam cieplutko:)i gratuluje 300:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Ja się z przyjemnością zapisuję na Candy.
    Bransoletki uwielbiam, a i pudełeczko by mi się przydało żeby je było gdzie trzymać.
    Więc poczekam co przyniesie los ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio mam szczęścia w Candy, to przylazłam. ;-)
    Mi się obie propozycje podobają, trudno coś wybrać. Okrutna jesteś. ;-)
    Ale wybieram pudełko. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się bransoletka, zwłaszcza taka o długości ~18cm i na nią tez spróbuję zapolować.Pozdrawiam serdecznie i chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja na bransoletkę sie pisze . około 20 cm musi mieć, lubię jak dynda:)))
    Zapraszam na moje Candy:))) Patti

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisujemy się bez dwóch zdań i chcemy bransoletkę straszliwie bardzo bo jest przecudowna. a długość jakoś tak koło 18 cm, chyba, że ma być dla mnie to jakieś 6cm, ale nie wiem czy będę nosił;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zapisuję chociaz poki co jestem bezblogowa. Nie wierze w szczęście dlatego zostawiam wszystko w reku opatrzności..czyli gdyby to co los da ;-)
    wie.ile@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne cukieraski przygotowałaś! Podobają mi się obydwie propozycję, ale skoro mam wybierac, to piszę się na pudełeczko! Twoje prace są piękne!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie się ustawiam i będę się cieszyła z każdego Twojego dzieła:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza !!! :)
    Żartowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletka jest obłędna! Pudełkiem też nie pogardzę, choć optuję za biżutkiem w typowym wymiarze ok. 20 cm. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pod 18 się wpisuje i na losowanie z utęsknieniem oczekuje.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja stanę w kolejce po pudełeczko :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam
    oba prezenty są obłędne, ale ustawiam się w kolejce po pudełeczko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ...oczywiście bransoletka (16,5cm)bardzo w moim stylu...pozdrawiam i zapraszam do siebie po cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ustawiam się w kolejce po bransoletkę:) (około 20 cm).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się pudełeczko :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja poproszę o pudełeczko :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również ustawiam się w kolejce po pudełeczko.;)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletka cudna, mi by pasowała taka 20,5 cm.
    Zatem chętnie przyłączam się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jakie słodkości :)

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Kuszące to candy:)
    Fajnie, że proponujesz dososowanie bransoletki do rączki. Ja mam z tym zawsze problem bo mam chudziznę nadgarstkową i jak bransoletka to 17 - max 18 cm obwodu.
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chetnie wezme udzial w losowaniu slodkosci :)
    Bransoletka - 20cm.
    Pozdrawiam!
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. A mi się marzy taka właśnie śliczna bransoletka - około 20,5 cm .
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna bransoletka, ustawiam się w kolejce. Może się uda...
    Jak dla mnie to 19,5cm :)
    Pozdrawiam, Sonia
    soniaszladowska21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, ok 20 cm.

    Fajny blog, obserwuję i będę zaglądać.
    Zapraszam na moją wygrywajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam:) zgłaszam się po raz pierwszy po takie cuda, może szczęście początkującego zadziała;)) Bransoletkę 19 cm poproszę:)) asiek1984@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności rzeczy tworzysz, to na takie candy ja się piszę całym sercem:) Bransoletka jest iście w moim stylu:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cuuudna... chętnie ustawie się w kolejce i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak tu pięknie! :)
    No doprawdy dałaś ciężki wybór!
    Ale skuszę się na pudełeczko :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. To, co nieznane, bardziej kusi - chcę pudełeczko!:) zapraszam też do mnie na candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. zapisuje się na bransoletkę ok. 20 cm, i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Z checia sie dopisuje na takie cudownosci.20 cm
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kuszące prezenty :) Niech będzie bransoletka... 18cm.

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczności! Ja zapisując się wybieram bransoletkę. Długość 18 cm.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Słodkie kusi więc ustawiam się również w kolejce.
    Pozdrawiam!
    sgoosia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Bransoletka jest prześliczna, mam na nią chrapkę!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja takze się zapisuję mam ochote na tę szkatułkę

    OdpowiedzUsuń
  45. którą niespodziankę mam wybrać? ożesz zadała wybór :)) bo tak, skrzynki, szkatułki itd itd kocham wszelakie, a jak każda babeczka lubię też biżu i masz babo placek, zdecyduj się! dobra, stawiam na... eee iii uuu yyyy... na pudełeczko! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. oczywiscie ze sie zapisuje, a jakze. zdecydowanie na pudelko ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. bransoletka przepiękna, a pudełeczka jeszcze takiego nie mam ani jednego....ustawiam sie i czekam na losowanko!
    zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bransoletka jest cudowna! Bardzo miło z Twojej strony, że postanowiłaś umilić nam tę jesień ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Z miłą chęcią dołączę do zabawy :)
    Jakbym wygrała piszę się na bransoletkę 19 cm
    Banner dodany
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. bransoletka jest świetna . liczę na szczęście w losowaniu :) a długość to okolo 17-18 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłoszę się, bo nagrody są cudowne! może los chociaż raz się do mnie uśmiechnie i zostanę tą wylosowaną szczęsciarą?
    jestem obserwatorem bloga i umieścilam baner u siebie ;)
    http://xladymonroex.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudna bransoletka, wiec przyłaczam sie do zabawy, jesli mi się poszcześci to poprosze jej 17 cm

    OdpowiedzUsuń
  54. Z wielką przyjemnością zapisuje się na Candy u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  55. witam witam .. bransoletka 19cm :)
    Zapraszam cię też na moje CANDY!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja się zapisuję na bransoleteczkę ( tak gdzieś ok. 18 cm)

    OdpowiedzUsuń
  57. bransoletka mnie oczarowała :) ale potem wyczytałam, że jest jeszcze pudełeczko... akurat nic nie mam na moje ulubione kolczyki... więc może uda mi się wylosować szkatułkę...?

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojej ,jeszcze zdążyłam .Kolejka długa ,ale moooże się uda.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  59. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się po bransoletkę. długość jeszcze nie wiem jaka, ale gdybym wygrała to szybko wymierzę i podam
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. ale cukieraski!
    ustawiam się również w tej dłuuugiej kolejce.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne prezenty:) mi wpadła w oko bransoletka, lubię takie kolory:)
    jak by się szczęście do mnie uśmiechnęło to poproszę:)
    www.dzielamadame.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Chyba spróbuję wygrać bransoletkę :) Tak gdzieś z 20 cm, dyndająca nieco ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. nie wiem czy się nie spóźniłam, ale oczywiście zgłaszam się i ja :)

    zapraszam równie na rozdanie na moim blogu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam,jeśli jeszcze nie jest za późno, to jestem zauroczona pudełeczkiem!Marzę o takim...
    ilona_migacz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń