Obserwatorzy

czwartek, 28 stycznia 2010

ptaszkowe inspiracje...

Zima za oknem. Ja wbrew temu, natchniona pięknem za oknem, wystawiłam moje "ptaszki" na dworek. I obfotografowałam ;-) tonąc w śniegu. A co tam.
Swoją drogą fajny wóz drabiniasty, co? Nabyty przypadkiem po namowach mojej kuzynki. Jest to ulubiona zabawka mojej córki i jej koleżeństwa. A na jarmarki też się przydaje- do eksponowania tac właśnie...



Taca i szkatułka zabejcowana- swoją drogą w końcu trafiłam na "mój" kolkor bejcy.
Motywy polakierowane błyszczącym lakierem, reszta matowym.
Taca wymaga jeszcze jednej warstwy, ale już nie mogłam się doczekać i pokazuję...







4 komentarze:

  1. jedno i drugie ladne i to trzecie tez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na wykorzystanie tego motywu. Taca bardzo oryginalna.
    W mojej kolekcji znajduję się doniczka z tym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak lubię: prosto,bez wszędobylskich róż i bardzo elegancko :-))))

    OdpowiedzUsuń