Obserwatorzy

niedziela, 22 marca 2015

Warsztaty z Dremelem

Dzisiaj miałam przyjemność poprowadzić warsztaty z wiercenia wydmuszek w Muzeum Etnograficznym w Zielonej Górze. Atmosfera była wspaniała. Wszyscy z wielką uwagą i koncentracją wycinali kształty w wydmuszkach gęsich.
Kursanci wypróbowali narzędzia  wielofunkcyjne Dremel, ale furorą cieszył się wałek giętki. Wszyscy byli zachwyceni. Niektórzy czekali nawet pół godziny żeby pracować wałkiem.
Cóż to takiego:


żródło: http://www.dremeleurope.com

Nie przedłużając ... zdjęcia:





Niektórzy próbowali i próbowali... a wydmuszki pękały i pękały ... ;)













Dziękuję za uwagę ;)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczna sprawa. Sama bym się skusiła! Fajna relacja. Pozdrawiam Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do siebie na wierconki ;)) Wydmuszek trochę mam...

      Usuń
  2. Szkoda, że tak daleko.....chętnie bym wzięła udział w takich warsztatach. Sprzęt mam tylko ciężko mi się zabrać bo nie ma kto wskazówek udzielić co i jak :/ Pozdrawiam ciepło z nadzieję, że kiedyś coś wywiercę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, poczekaj jeszcze chwilkę jak będzie cieplej. Wydmuszki najlepiej wiercić na dworze, ponieważ strasznie pylą. Zacznij od jednaj, małe kółeczka, kreseczki, a później pójdzie gładko ;-)))

      Usuń
  3. U mnie szwagierka ma takie cudo i robi nim piękne pisanki:D Fajna sprawa, pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń