Obserwatorzy

piątek, 19 października 2012

Lustra z ram okiennych

Ostatnio pogoda sprzyja, więc dalej walczę z ramami okiennymi. Szlifierka idzie w ruch, aż miło ;)
Koleżanka z okolic Jeleniej Góry odstąpiła mi kilka ram -okien.
Ramy są niespotykane w moich okolicach, bo mniejsze i potrójne!
I tak zrobiłam trzy całkiem różne lustra:



Jest rama shabby chic w bieli:




wymiary: 88,5 wys x 41 szer w najszerszym miejscu (lustro jedno z trzech 25x32)

Jest rama pobielona (maziaje farby brązowej, drewna, a na wierzchu pasta do bielenia:


Jest też shabby chic turkus:



Wymiary: 82 wys x 39 szer.

Och i zapomniałabym o maleństwie ;)))
Turkus shabby chic:


wymiary:37,5szer x 43cm wys





Duże ramy mają urokliwe zamknięcia...




Ramy/ lustra są jeszcze u mnie dostępne. Duże za 120zł, maleństwo za 80zł.

Wkrótce ramy trochę inaczej- z siatką, pele mele i tablicą do pisania...

Buziaki! Jutro losowanie książki wędrowniczki!!! Można się jeszcze zapisywać!

18 komentarzy:

  1. zazdroszczę potrójnych ram, ja tylko podwójnymi dysponuję. ano i widzę, ze mamy podobne pomysły na te ramy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, to już lecę do Ciebie. Pokazałaś coś?

      Usuń
  2. Prześliczne są :).Bardzo bym chciała, ale nie mam na nie miejsca.........
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewkiki, jak już zmienisz umeblowanie, to wiesz gdzie uderzyć ;-)

      Usuń
  3. A ja ostatnio odmówiłam koleżance która takie wyrzuciła buuuuuu nie wspominając o wszystkich wyrzuconych po remoncie.Że też wtedy internetu nie było.....
    Bardzo ładne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj Ty, aj Ty. Nie mów mi nawet...serce pęka...

      Usuń
  4. Ja bym takie małe chciała, jaki ma wymiar? I czy będą dostępne na wiosnę, bo w zimie u mnie słabo:/...
    Zapraszam na moje kubeczkowe CANDY:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne lustra wyszły, turkusy moje faworyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Turkus mój ulubiony kolor na równi z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, szary! To dobry pomysł. Dzieki! I jakies białe napisy! To jest to!

      Usuń
  7. Dziekuje bardzo za odwiedziny u mnie i miłe słowa.
    Też biegam, ale dzis wrzuciłam wsteczny

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z połączeniem ram okiennych i luster! pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń