Obserwatorzy

wtorek, 11 czerwca 2013

Szyjątka miśkowe i torebkowe

Dziękuję pięknie za komentarze pod ostatnim postem. Bardzo mi miło, że fotel się podoba. Najważniejsze, że jest wygodny i mam nadzieję, że się sprawdzi.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje szyjątka. Miśki powstały także na skutek małej wymianki. Wymiankę uskuteczniłam z KASIĄ. Kasia podesłała mi skrawki tkanin, ja jej trochę wycinanek sklejkowych.
Dołożyłam swoje tkaniny i uszyłam misiaki. Tym razem sama. W zeszłym roku robiłam to na spółę z kuzynką. A teraz "siama" ;-).





A tutaj misiaki w mojej nowej torebce.
Torebkę także uszyłam "siama" To był projekt na POMYSŁODAJNIĘ. Zajrzyjcie, jest tam krok po kroku, może same zrobicie taką torebkę?

Pięknie wyszło słonko! Idę na taras łapać promienie.


Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Szalejesz, kochana, szalejesz!


    A ta kw ogóle to dzisiaj przyszła przesyłka!!! Dziękuję bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miski bardzo sympatyczne! Najbardzije mi przypadł do gustu ten pasiasty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga - bardzo dziękuję za wymiankę :)
    Było mi bardzo miło :)
    Misie śliczne - jakie precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna i taka wesoła misiowa gromadka:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała misiowa gromadka, cudna torebeczka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem pokaźna zgraja tych misiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, ha, jaka wesoła gromadka! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiaki- przytulaki są urocze! Kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas???? Pozdrowienia i całusy :) Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne szyjątka:) Ja jestem marnie szyjąca, więc podziwiam podwójnie. Do torby się przymierzam bez efektów od dłuższego czasu. Może kiedyś. A fotel wspaniały z poprzedniego posta.Ach, żeby mi się udało kiedyś dorwać taki do renowacji, ach..:) Nie tracę nadziei. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudne misiaki;) Z ślicznych materiałów;)
    Ale jesteś zdolna;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń