Obserwatorzy

czwartek, 18 marca 2010

słoneczne decou

Nie robiłam ostatnio sdjęć, bo naprawdę nie wiem gdzie ręce włożyć. Oczywiście decou nie zaniedbałam, ale musiałam z biżuterią nadrobić. Wiec decopage tak trochę wolniej idzie.  W dodatku w pracy nawał. Ach... byle do maja (bo długi weekend zaplanowany na wędrówki).
Tymczasem wklejam zdjęcie tacy, która została (miała iść na handel) w moim domku. Bardzo ją lubię i korzystam praktycznie codziennie. Ten wzór to papier. Kwiaty dokładnie wycięte, a cieniowania brązowe wokół płatków i różne barwy na tacy, to ręczna ;) moja w dodatku ;) robota.



Tymczasem mam mętlik w głowie. Z jednej strony radosna nowina! W domu po długim oczekiwaniu powstanie kominek. Z drugiej: kurka wodna- w końcu poustawiałam meble jak trzeba. A tu rewolucję w pokoju trzeba będzie robić, bo wiadomo, przestrzeni ubędzie... Mój M. fantazjuje o skórze przed kominkiem i (chyba) z żoną z winkiem w ręku... ;)
Tak... Więc po świętach wiercenie i rewolucja...

Dziękuję wszystkim, którzy zapisali się na moje candy. Wpisują się osoby, które doskonale znam, ale też takie które mam okazję poznać. I to jest fantastyczne!
Losowanie już w niedzielę!

5 komentarzy:

  1. Oooo! Witam w klubie, my też się wkrótce zabieramy do budowy kominka. Może przy okazji będziemy mogły powymieniać się pomysłami i doświadczeniami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna taca! Tak jak napisałaś - słoneczna:)
    Co do kominka... to gotowa byłabym sama wiercić, kuć i przestawiać ile wlezie byle go mieć, ale jakoś w bloczku z lat 60 nydyrydy...:(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kominek i mogę Ci powiedzieć po sześciu latach używania, że to była jedna z lepszych inwestycji w naszym domu. Nie mi nic przyjemniejszego niż wieczór spędzony przy blasku kominka, z lampką wina i nastrojową muzyką w tle. Bez skóry... ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna taca, baaardzo słoneczna i bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Aga, kiedy ty dziecko odpoczywasz,
    twoja twórczość pączkuje bezustannie,
    pracujesz, kiermaszujesz, matkujesz
    i żonkujesz a jeszcze w tym wszystkim
    kominki i inne remonty:-))))
    Ja jestem pełna podziwu dla twojej energii,
    prześlij mi po kablu chociaż małego ciutka ;-))))

    OdpowiedzUsuń