Obserwatorzy

piątek, 19 marca 2010

To nie żart... znowu lawenda

Ach, lawendowo mi i... Dla znudzonych lawendowymi kreacjami będzie też coś innego ;)

Były już butle, wieszaki, czas na szafkę na klucze. Lawenda skomponowała mi się idealnie w okienko.





Jakiś czas temu zrobiłam jaja na ludowo. W głowę się drapałam, gdzie one są? A to moje dziecię kochane zrobiło mi psikusa. Dobrze, że wzięłam się za robienie zdjęć ;)
I oto jaja w koguciki i inne takie ...



A to już wieszaczek, tóry robiłam na zamówienie dla mojej kochanej cioci.
Na zdjęciu nie zmieścił się w całości, więc pokażę w częściach (wieszaczek jest na 4 kołeczki):





Użyłam papieru do decou, trochę cieniowań patyną, lakier z połyskiem  i już!

A na koniec odsłonię kawałeczek nie skończonej pracy... Robię duże pudło na romantyczny styl.

Bardzo podobają mi się uchwyty np. do szuflad jakie niektóre z was stosują w pudełkach.
Muszę takie zakupić i zamontować.





Para jest z papieru do scrapu, reszta to papier do decou i serwetka ryżowa.


I coż mi pozostaje? Życzyć Wam miełego weekendu, a sobie świetnej pogody na niedzielnym jarmarku! I klientów oczywiście ;)


...

10 komentarzy:

  1. Pozwól ze się zadomowię.Pracki naprawdę(bez wazeliny)fajniutkie.
    Zamykam pierwszą pięćdziesiątkę-życzę Ci kolejnych,kolejnych...etc...
    POzdrawiam-aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się bardzo te wesolutkie pisaneczki.Zmiana image bloga jak najbardziej udana..:-)) Udanego jarmarku dla Ciebie życzę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne jest to nieskończone pudło! Lubię takie retro klimaty, czekam z niecierpliwością na finalne zdjęcia całości:)
    Pogoda w weekend ma być cacy, więc życzę powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajca łowickie fantastyczne! Bardzo mi się tez podoba to pudło retro i wieszaczek. Wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz próbuję wskoczyć do obserwujących-i nie mogę.Nie wiem czy jestem wciąż mało kumata,czy jest to jakoś przez Ciebie moderowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz próbuję wskoczyć do obserwujących-i nie mogę.Nie wiem czy jestem wciąż mało kumata,czy jest to jakoś przez Ciebie moderowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna lawendowa szafeczka, a w środku jajka prze prze przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z potrzeby... Ale ty już jesteś w obserwujących! ;-) Więc jeszcze poczekam na tę 50-siątą osóbkę ;)
    Dzięki Dziołchy ;) za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. O kochana..to dałaś czadu! Lawenda mmm..cudna a jajeczka to już w ogóle rewelacja! Ja mam problem z ludowymi motywami, nic a nic mi się komponować nie chcą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja,naprawdę podziwiam.

    OdpowiedzUsuń