Obserwatorzy

środa, 18 maja 2011

WIELKA WYPRZEDAŻ

Witajcie!
Robię wielkie sprzątanie strychu.
Znalazłam kilka ciekawych rzeczy, które kupiłam, a teraz nie wiem co z nimi zrobić ;-) Lub już nie pasują do wystroju.
Lampy wystawiłam na pchełki i perełki:
http://pchelkiiperelki.blogspot.com/2011/05/lampy-z-gliny.html
Żyrandole, które sama robiłam z gliny, wypalane i stylizowane na stare...

oraz biały żarandol schabby chic:

http://pchelkiiperelki.blogspot.com/2011/05/zyrandol-shabby-chic.html

Sama pobieliłam, zadowolona zaczęłam zawieszać i okazało się, że konstrukcja sufitu nie przewiduje takiego cieżaru. Nie chcę ryzykować, bo to pokój dziecka.

A teraz drobne rzeczy, które urzekły mnie we Francji, kupiłam, a teraz nie mam co z tym zrobić. Szkoda żeby tak na strychu zalegały...

Sprzedane i wysłane!
Klatka, która może służyć także jako kuferek na różności.
Może w niej zamieszkać ptaszek lub co Wam do głowy wpadnie.
Sprzedam bez ptasiorka!
Klatka kupiona na pchlim targu we Francji.
Wymiary: 16cm na 13 cm
Sprzedam za 15 zł






Sprzedane i wysłane!
Nosidełko,
które może służyć także jako lampion.
Metalowe, także kupione na pchlim targu we Francji.
Wymiary: 15 cm ( z rączką 35 cm), szerokość 10 cm.
Sprzedam za 15 zł.


Koszt przesyłki nosidełka i klateczki to 9 zł- paczka.





Chętnych zapraszam do zakupów i o pozostawienie komentarza pod tym postem oraz o informację na mój e-mail: aguszka2@o2.pl

Zapraszam serdecznie!
Jutro znowu idę walczyć ze strychem ;-)

5 komentarzy:

  1. Hej!!!

    Biorę klateczkę i nosidełko:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej Aguszko, jak mnie się podobają te Twoje lampy! Są boskie! Szkoda, że już posiadam... Jestem zachwycona nimi!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patti- już wysłałam informację na priv.
    Jagodzianka ;-)miło mi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te twoje lampy. Szkoda, że mi nie pasują do wystroju :(

    OdpowiedzUsuń
  5. a moze i dzis bedziesz miala cos na sprzedaz?karolina

    OdpowiedzUsuń