Obserwatorzy

wtorek, 29 listopada 2011

wymiankowe pudełeczka

Dzięki wielkie, że do mnie wpadacie! Jest mi niezmiernie miło, że się odzywacie i zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza.
Ja mam z tym problem, bo niestety u wielu z Was nie mogę zostawić komentarza nawet jako Anonim- czemu? Nie wiem. Chyba problem z przeglądarką??? Muszę jakiegoś mądrego informatyka podpytać.

Tymczasem porzucam problem informatyczny i skupiam się na słodkościach!
W forum http://otwarte.mojeforum.net/  była (jest) wymianka świąteczna. Temat: pudełko na łakocie.
Ja zrobiłam coś takiego:




A dostałam od pewnej bardzo sympatycznej osóbki:


A w środku słodkości jeszcze były! BYŁY! ;-)

Jej blog: słodko-gorzko
Niestety, zdjęcie tylko 1, bo mój aparat wziął i się zwiesił. I nie chce wypluć mi zrobionych zdjęć.


Pozdrawiam!!!

9 komentarzy:

  1. aaaale fajnie,słodko się zrobiło,chyba się skuszę na jakąś czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki są super!!! A pudełeczka fajniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takiego ślicznego pudełeczka wszystkie smakołyki smakują jeszcze lepiej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pyszności!!! mniam! pudełeczko piękne - właściwie to oba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ot, taka już złośliwość przedmiotów martwych! Ale Twoje pudełeczko jest tak słodkie, że aż w sieci czekoladą pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymiana pewnie udana ?
    Pudełeczka są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ci się czekoladki trafiły :)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy!

    OdpowiedzUsuń