Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2012

zapraszam na herbatkę...

z cytrynką...
Ale za nim przejdziemy do herbaciarki, zapraszam na stronę:
pomysłodajnia.pl/konkurs
Jest fajny konkurs, na który zapraszam.
Jestem tylko ciekawa czy na Waszych komputerach wyświetlają się szczegóły konkursu. Bo u mnie niestety nie. Ale ja i tak wziąć udziału nie mogę ;). Jeśli będą trudności z otwarciem stronki, proszę napiszcie, że faktycznie jest problem.

Ale teraz już obiecana herbatka:



A z weekendu szyszły wielkie nici... jak się człek cieszy, to wiecie kto się cieszy? Wyrusy grypy... Cały weekend spędziłam w łóżku i tam gdzie, no wiecie... król piechotą chodzi ;)

12 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiona, szkoda ze weekend nie udał sie tak jak zaplanowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. No taki szalony weekend zapowiadał się w poprzednim poście a tu proszę...;-))
    czyli herbatka z cytrynka jak najbardziej na topie;-)wracaj do zdrowia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyykro mi strasznie z powodu weekendu... a herbaciara śliczna, lubię tą serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj taka z cytrynką dobrze Ci zrobi:)) Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę witaminki C wyjdzie Ci na zdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny motyw!Aż mi się pić zachciało!Życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbaciarka urocza !!!
    Co do konkursu to nie znalazłam żadnych informacji jego dotyczących ,,,,
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, poproszę herbatkę...i koniecznie z cytrynką, bo też dopadło mnie jakieś wiosenne przeziębienie:)
    A herbaciarka prześliczna...

    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kolejny weekend będzie bardziej udany :)

    A herbaciarka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie stronka ze szczegółami konkursu się nie otwiera - robiłam podchody kilka razy (od kiedy za Twoją sprawą odkryłam pomysłodajnię)Szkoda bo ciekawa jestem o co w tym konkursie chodzi. Twoje prace jak zwykle energetyzujące - zazdraszczam ich potajemnie :)) Pozdrawiam stała podczytywaczka

    OdpowiedzUsuń