Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2014

Już styczeń i Green Gate

Witam w to mroźne popołudnie. Już styczeń. I rok więcej, zwłaszcza dla tych (jak ja) urodzonych w styczniu. I z czego tu się cieszyć???
Ale schowam głęboko w kieszeń biadolenie nad wiekiem i będę cieszyć się z tego co przyniósł ostatni rok. Mam nadzieję, że 2014 rok będzie równie dobry jak poprzedni.

Dzisiaj kolejne pudło z serii pobielonych. Tym razem skromniutkie, szare Green Gate. Nie chciałam, aby serwetka za bardzo się wyróżniała, dlatego wieko także delikatnie pobieliłam.


 Środek zostawiłam bez pobielenia, czyli szara bejca.

Aaaa... to ziewnięcie. Wszyscy śpią, łącznie z młodą, więc może i ja pójdę w ich ślady? ;-))
Miłego dnia!!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. Piękne pudełko z klimatem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękne :) mam nadzieję,że i mnie uda się kiedyś wyczarowac takie cudo :)
    wszystkiego najlepszego w nowym roku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pudełko ;)
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia i wszelkiej pomyślności,piękne to pobielone pudełko,pozdrawiam ;Anna z pomorskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że tego typu pudełeczka świetnie sprawdziłyby się w kuchni umeblowanej w stylu rustykalnym:) A co do samego pudełka ,to podziwiam Cię -widać, że masz do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń