Obserwatorzy

piątek, 24 stycznia 2014

wyróżnienie,czyli post dla cierpliwych ;-)

Witajcie!
Ostatnio zwinęłam warsztat decoupażowy, a wyciągnęłam maszynę do szycia i etapami dla dzidziola małego (i dla większego też coś się skapnie) szyję. Pościel , zawieszki do nowej/ starej szafy. Właśnie!
Wczoraj było pospolite ruszenie. Znajomi z dużymi mięśniami ;-) pomogli nam zanieść na piętro szafę. Duża, a schody strome... ale udało się. Maleństwo ma wieeelką drewnianą szafę, którą mój M. w większości malował. Ja byłam tylko w fazie zdzierania, przecierania i ciapania ;-) Ale wracając do tematu szycia, to teraz szafa potrzebuje ozdobnych durnostrojek jak serduch, kwiatki i sówki... Bo taka biała i bez ozdób, a chcę aby szafa rosła wraz z nią. Dlatego ozdoby nie mogą być trwałe.
Ale wrócę do tego tematu, jak już coś się stworzy. Na razie wyróżnienie, które w temacie posta.
Wyróżnienie dostałam od Mirella X
Zasady:
„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Pytania:
1. Czy w podstawówce lubiłaś prace ręczne?
2. Czym zastąpiłabyś swoją pasję?
3. Wino białe czy czerwone?
4. Komedia romantyczna czy film sensacyjny?
5. Gdybyś miała możliwość stworzyć fundację - jakiego rodzaju pomoc by niosła?
6. Czego nie potrafisz (nie znasz), a bardzo byś chciała umieć?
7. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
8. W kuchni wolisz gotować czy piec słodkości?
9. Gdybyś musiała z czegoś zrezygnować, co ty by było?
10. Wakacje spędzasz na plaży czy z przewodnikiem?
11. Joga czy aerobic?

Moje odpowiedzi:
1. Czy w podstawówce lubiłaś prace ręczne? Bardzo. Ale jeszcze bardziej w liceum, gdzie ozdabiałam swój pokój czym tylko się dało. Malowałam swoje obrazy i robiłam bardzo pomysłowe ramki z kartonów. Malowałam też meble, ale to już razem z tatą ... I szydełkowałam! 

2. Czym zastąpiłabyś swoją pasję? Decoupage zastąpiłabym szyciem. Bardzo podoba mi się to, że z kawałka materiału powstaje jakaś rzecz. I te misiaki, które dzieci uwielbiają. 

3. Wino białe czy czerwone? Czerwone wytrawne lub pół wytrawne.

4. Komedia romantyczna czy film sensacyjny?  Raczej romantiko komediko ;-)

5. Gdybyś miała możliwość stworzyć fundację - jakiego rodzaju pomoc by niosła? Taka, która pomagałaby otworzyć firmę, doradzała jak znaleźć pracę itp. Fundacja, która otwierałaby horyzonty, a nie tylko dawała kasę na przetrwanie.

6. Czego nie potrafisz (nie znasz), a bardzo byś chciała umieć? Zdecydowanie z rękodzieła to druty. Niestety moja babcia nie zdążyła mnie już nauczyć ;-(

7. Jakiej muzyki lubisz słuchać? Bardzo różnej. Bardziej wpadają mi piosenki do ucha niż jakiś konkretny rodzaj. Jednak przy sprzątaniu i odreagowaniu pozostała mi z czasów młodości: techniawa ;-) łup, łup, łup ;-)
8. W kuchni wolisz gotować czy piec słodkości? Lubię jeść, nie lubię gotować ani piec. Robię to, bo muszę. 

9. Gdybyś musiała z czegoś zrezygnować, co ty by było? Oglądanie tv ;-) 

10. Wakacje spędzasz na plaży czy z przewodnikiem? Zdecydowanie z przewodnikiem.

11. Joga czy aerobic? Na dzień dzisiejszy ZUMBA!

Powinnam teraz wyróżnić 11 blogów. Jednak nie mogę... Jest Was tak wiele, takie kreatywne osoby, a tylko 11? W dodatku część z Was nie chce żadnych wyróżnień, więc dla stałych podczytywaczy, jesli macie ochotę, to śmiało, czujcie się zaproszeni do zabawy!

Podziękowała, a teraz wraca do dzidziola mniejszego, bo 1 w nocy, a dzidziol nadal NIE śpiący! 
Pa!!!!!!!!!






1 komentarz:

  1. Hihi z dzidziolami małymi czasem tak jest, że środek nocy, a dzidziol nie śpiący. Też muszę odkurzyć moją maszynę do szycia, ale to jak choinka opuści stolik pod maszynę ;-)

    OdpowiedzUsuń